1. Maksutavat

Verifone BlueCommerce

Voitte valita maksutavaksi oman pankkinne verkkomaksut tai Collector laskun.

Jos valitsette maksutavaksi laskun, niin huomioittehan, että lasku saapuu postitse noin 2 - 4 viikon kuluttua tilauksestanne. Täytettyänne tiedot tilauksen yhteydessä, hyväksytte että palveluntuottaja tarkistaa luottotietonne.  Maksamattomasta laskusta lähetetään huomautus, josta peritään huomautusmaksu.

Laskulla palvelun ehdot

- Asiakkaan täytyy olla yli 18-vuotias
- Asiakkaalla ei saa olla luottotietomerkintöjä
- Asiakkaalla ei saa olla maksamattomia velkoja Collectorille
- Toimitusosoitteen tulee olla sama kuin väestörekisteriin ilmoitettu asiakkaan osoite

PayPal

Voitte suorittaa maksusuorituksen PayPalin kautta.

Tilisiirto

Tilisiirrolla maksettaessa toimitamme teille tilausvahvistuksen yhteydessä maksutiedot .PDF - tiedostona. Kun olette kuitanneet maksusuorituksen, niin laitamme tilauksen käsittelyyn.

2. Toimitustavat

Toimitus vaihtoehtoina ovat postipaketti tai kirjelähetys.

Postipaketti

Paketti toimitetaan vastaanottajalle noudettavaksi Postin myymälästä. Vastaanottaja saa tiedon saapuneesta lähetyksestä joko tekstiviestitse, sähköpostitse tai iPost-kirjeenä. Tuote on noudettavissa heti saapumisilmoituksen saavuttua.

Kirjelähetys

Lähetys toimitetaan muun postin yhteydessä kirjelähetyksenä vastaanottajalle. Kirjelähetys on käytössä ainoastaan pientilauksissa. Mikäli lähetys ei mahdu postiluukkuun tai -laatikkoon, jättää jakaja noutoilmoituksen ja lähetys on noudettavissa Postin myymälästä.

3. Toimituskulut

Toimituskulujen suuruus muodostuu valitusta toimitustavasta ja ostosten suuruudesta. Voitte tarkastaa loppulliset toimituskulut kassalla tilauksen yhteydessä tai alla olevasta taulukosta. Mahdollisesta ilmaisesta toimituksesta on maininta tuotetietojen yhteydessä.


4. Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ympäri maailman.

5. Toimitusaika

Varastosta myytävien tuotteiden toimitusaika on noin 1 - 5 arkipäivää. Tilaukseen painettavien on-demand tuotteiden toimitusaika on keskimäärin noin 1 - 3 viikkoa. Voitte tarkastaa tuotteiden arvioidun toimitusajan tuotetiedoista tai tilauksen yhteydessä kassalta. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä, mutta mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa myös osissa. Jos tarvitsette tilaamanne tuotteen johonkin tiettyyn päivämäärään mennessä, niin ilmoitattehan siitä jo sähköpostise ennen tilausta.

6. Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla asiakaspalvelustamme osoitteesta info@unomas.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

7. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

8. Tietosuojaseloste

Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot
Uno Mas Collection Oy (y-tunnus: 2696524-9)
Hanuripolku 6 C 150
00420 Helsinki
info@unomas.fi

Mitä tietoja asiakkaista kerätään?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.
Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.

Mihin henkilötietoja käytetään?

Henkilötietoja käytetään:
  • Asiakassuhteen hoitamiseen
  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
  • Tilastollisiin tarkoituksiin
  • Markkinointitarkoituksiin
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.
Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

Kuinka kauan henkilötietoja säilytetään?

Säilytämme henkilötietojanne niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoituksen toteuttamiseksi.
Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

Tietojen luovutus kolmansille osapuolille.

Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

Asiakkaan oikeudet

Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:
  • Tarkistusoikeus
  • Oikaisuoikeus
  • Oikeus peruuttaa suostumus
  • Poisto-oikeus
8. Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta info@unomas.fi