1. Maksutavat

Verkkomaksut

Hyväksymme kaikista Suomalaisista verkkopankeista verkkomaksut.

Postiennakko 

Postiennakolla maksettaessa maksu suoritetaan postikonttorissa tuotteita noudettaessa (maksuvälineinä postissa käyvät mm. käteinen, pankkikortit ja luottokortit). Jos tuotteet on jo maksettu verkkopankissa tai luottokortilla, tuotteet voi noutaa veloituksetta.

Lasku

Lähetämme tilauksen mukana laskun, jonka eräpäivä on 14 päivää siitä kun tilaus on lähetetty. Laskulle ostettaessa peritään 2,90 € laskutusmaksu. Täytettyänne tiedot tilauksen yhteydessä, hyväksytte että tarkistamme luottotietonne.  Maksamattomasta laskusta lähetämme huomautuksen, josta peritään huomautusmaksu.

Laskulla palvelun ehdot

- Asiakkaan täytyy olla yli 18-vuotias
- Asiakkaalla ei saa olla luottotietomerkintöjä
- Asiakkaalla ei saa olla maksamattomia velkoja Collectorille
- Toimitusosoitteen tulee olla sama kuin väestörekisteriin ilmoitettu asiakkaan osoite

Palvelun verkkokaupalle tuottaa Collector Credit AB.

Tilisiirto

Tilisiirrolla maksettaessa maksu suoritetaan lähettäjälle ennen tuotteiden toimitusta. Tarvittavat maksuohjeet löytyvät tilausvahvistuksesta.

PayPal

Hyväksymme PayPal maksutavan.

2. Toimitustavat

Toimitus vaihtoehtoina ovat postipaketti tai kirjelähetys.

Postipaketti

Paketti toimitetaan vastaanottajalle noudettavaksi Postin myymälästä. Vastaanottaja saa tiedon saapuneesta lähetyksestä joko tekstiviestitse, sähköpostitse tai iPost-kirjeenä. Tuote on noudettavissa heti saapumisilmoituksen saavuttua.


Kirjelähetys

Lähetys toimitetaan muun postin yhteydessä kirjelähetyksenä vastaanottajalle. Kirjelähetys on käytössä ainoastaan pientilauksissa. Mikäli lähetys ei mahdu postiluukkuun tai -laatikkoon, jättää jakaja noutoilmoituksen ja lähetys on noudettavissa Postin myymälästä.

3. Toimituskulut

Toimituskulujen suuruus muodostuu valitusta toimitustavasta ja ostosten suuruudesta.

4. Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ympäri maailman.

5. Toimitusaika

Tilausten toimitusaika on keskimäärin 5-30 arkipäivää. Jotta pystymme pitämään palvelumme yhtyeille ilmaisena, emme ylläpidä valmista varastoa, vaan tuotteet painetaan tilausten mukaan. Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä, mutta mikäli jokin tuote on pitempiaikaisesti loppu ja emme pysty saamaan sitä kohtuuajan kuluessa lisää, niin tilaus voidaan toimittaa myös osissa.

6. Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla asiakaspalvelustamme osoitteesta info@unomas.fi. Viallinen tuote vaihdetaan ainoastaan samaan uuteen nimikkeeseen. Kauppias ei korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja, ellei palautuksesta ole ensin sovittu kauppiaan kanssa. Kauppias ei lunasta postiennakolla lähetettyjä palautuksia.

7. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

8. Tietosuojaseloste

Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot
Uno Mas Collection Oy (y-tunnus: 2696524-9)
Hanuripolku 6 C 150
00420 Helsinki
info@unomas.fi

Mitä tietoja asiakkaista kerätään?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.
Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.

Mihin henkilötietoja käytetään?

Henkilötietoja käytetään:
  • Asiakassuhteen hoitamiseen
  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
  • Tilastollisiin tarkoituksiin
  • Markkinointitarkoituksiin
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.
Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

Kuinka kauan henkilötietoja säilytetään?

Säilytämme henkilötietojanne niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoituksen toteuttamiseksi.
Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

Tietojen luovutus kolmansille osapuolille.

Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

Asiakkaan oikeudet

Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:
  • Tarkistusoikeus
  • Oikaisuoikeus
  • Oikeus peruuttaa suostumus
  • Poisto-oikeus
8. Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta info@unomas.fi