1. Maksutavat

Verifone BlueCommerce

Voitte valita maksutavaksi oman pankkinne verkkomaksut

PayPal

Voitte suorittaa maksusuorituksen PayPalin kautta.

Stripe

Voitte valita maksutavakasi luottokortin.

Tilisiirto sähköpostitse


Voitte valita maksutavakasi sähköpostitse toimitettavan tilisiirron. Tarkastamme tässä tapauksessa tilauksenne manuaalisesti ja toimitamme maksutiedot yleensä noin 0-2 työpäivän sisään tilausksesta.

2. Toimitustavat

Postitus

Paketti toimitetaan ensisijaisesti vastaanottajalle noudettavaksi Postin noutopisteestä. Vastaanottaja saa tiedon saapuneesta lähetyksestä joko tekstiviestitse, sähköpostitse tai iPost-kirjeenä. Tuote on noudettavissa heti saapumisilmoituksen saavuttua.

Pienlähetykset voidaan toimittaa myös suoraan kotiin muun päiväpostin mukana.

Valittavissa myös express - pikapaketti pikaisempiin toimitustarpeisiin.

3. Toimituskulut

Toimituskulujen suuruus muodostuu ostosten tilausmäärästä. Voitte tarkastaa loppulliset toimituskulut kassalla tilauksen yhteydessä tai alla olevasta taulukosta. Mahdollisesta ilmaisesta toimituksesta on maininta tuotetietojen yhteydessä.

1 tuote = 6,00 €
2 tuotetta = 8,00 €
3 tuotetta = 8,50 €
4-5 tuotetta = 10,00 €
6-7 tuotetta = 12,50 €
8-9 tuotetta = 15,00 €
10-24 tuotetta = 20,00 €
25-99 tuotetta = 25,00 €
100 + tuotetta = 50,00 €

4. Myyntialue

Verkkokaupassa myytäviä tuotteita toimitetaan ympäri maailman.

5. Toimitusaika

Varastosta myytävien tuotteiden toimitusaika on noin 1-10 arkipäivää ja tilausten mukaan painettavien tuotteiden toimitusaika on noin 5-15 arkipäivää. Voitte tarkastaa tuotteiden arvioidun toimitusajan tuotetiedoista tai tilauksen yhteydessä kassalta.

Tilaukset pyritään toimittamaan täydellisinä, mutta joskus toimituksellisista tai saatavuus syistä tilaukset saatetaan toimittaa useammassa eri lähetyksessä.

Jos tarvitsette tilaamanne tuotteen johonkin tiettyyn päivämäärään mennessä, niin ilmoitattehan siitä jo sähköpostise ennen tilausta.

6. Viallisen tuotteen palautus

Kaikista palautuksista on aina sovittava kauppiaan kanssa etukäteen. Reklamointiaika tuotteen noudosta on 14 päivää. Tavoitat meidät parhaiten sähköpostilla asiakaspalvelustamme osoitteesta info@unomas.fi.

7. Toimituksessa rikkoutuneet lähetykset

Valitettavasti posti huolellisesta pakkaamisesta huolimatta ei aina onnistu kuljettamaan paketteja ehjänä perille. Tämän takia on hyvä jo lähetystä noudettaessa tarkistaa paketin kunto ja mahdolliset vauriot paketissa.
Mikäli lähetys on vaurioitunut postin kuljetuksessa, tee HETI vahinkoilmoitus postikonttoriisi. Ota myös yhteys kauppiaaseen, niin sovimme uuden tuotteen toimituksesta. Kaikkiin tilauksiin pätee kuluttajasuojalain mukainen seitsemän päivän palautusoikeus avaamattomille pakkauksille.

8. Tietosuojaseloste

Rekisterinpitäjä ja sen yhteystiedot
Uno Mas Collection Oy (y-tunnus: 2696524-9)
Harakankuja 6 D 19
02650 Espoo
info@unomas.fi

Mitä tietoja asiakkaista kerätään?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sähköpostiosoite, puhelinnumero, asioidessa käytetty kieli, asioidessa käytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisaäksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.
Lisäksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessä antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisältö, maksutapa ja toimitustapa.

Mihin henkilötietoja käytetään?

Henkilötietoja käytetään:
  • Asiakassuhteen hoitamiseen
  • Tilauksen toimitukseen ja käsittelyyn, sekä arkistointiin
  • Tilastollisiin tarkoituksiin
  • Markkinointitarkoituksiin
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.
Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

Kuinka kauan henkilötietoja säilytetään?

Säilytämme henkilötietojanne niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoituksen toteuttamiseksi.
Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

Tietojen luovutus kolmansille osapuolille.

Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

Asiakkaan oikeudet

Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:
  • Tarkistusoikeus
  • Oikaisuoikeus
  • Oikeus peruuttaa suostumus
  • Poisto-oikeus
8. Yhteystiedot

Kaikissa tilauksiin liittyvissä asioissa tavoitat meidät sähköpostilla osoitteesta info@unomas.fi